lördag

 
 
hej hej igår tänkte jag och min bonuspappa fara ut och köra skoter men det blev inte så eftersom min skoter vägrade att starta:/ så då fick jag extra tid att fixa mig till curling-avslutningen,som var igår mella typ 17.00-22.20 :) det var jätte roligt först så åt vi mat, chickenwraps:) mums! sen klockan 18:00 så gick vi ner på isen och spelade mellan alla bona istället för att spela mot bona, hah svårt att förklara med det var super kul,jag och mitt lag kom 4 och det var 4 lag haha men det var kul ändå, det viktigaste var att vi hade roligt! sen så var vi klara lite förre nio och då tänkte vi se på film så vi valde film och då skolle min tränare koppla in datorn till tv men då blev det inget ljud,nehe,  så då skulle vi spela hockey med vårar soppar och sen ¨puck¨ men innan vi började så lekte vi och åkte omkring och plötsligt så ramlade en kille från mitt lag och gjorde illa armen, men vi trodde inte att det var så seriöst för han smp skrattade,men då gick han upp och vi andra fortsatte, sen så kom en tjej från mitt lag och sa att killen som hade gjort illa skulle till akuten för då hade hans arm börjat att svälla upp och han hade jätte ont, vi tycker alla så synd om honom och jag hoppas att det har gått bra för honom, annars var det en bra med en dåligt avslut:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback