onsdag

hej hej idag är det onsdag och jag hade musikprov idag och jag tror att det gick bra:) eller jag hoppas:))jag kom nyss hem från min simträning och det var länge sedan som jag var det var länge sedan jag var där för att jag har haft mycket med curlingen och skolan och så men nu är jag tillbaka och jag tänkte nu när curingen slutar så ska jag tränna 2-3 i veckan och cykla runt nydla de dagar som jag inte har träning:)( jag måste bara få min cykel hit till umeå.men nu ska jag göra min träningprogram som jag fick av min sjukgymnast i måndags och sen ska jag måla mina naglar, vi ses:)
ps. jag har bakat en tårta som jag ska ge han som lagade min mobil som tack för hjälpen och kokosmums som inte blev så bra men men det var första gången jag gjorde dem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback