torsdag :)

hej hej idag tänkte jag ta en sov morogn eftersom sommarlovet snart är slut... men ändå vaknade jag halv 7 imorse och var jättepig... så jag somnade om  och vaknade halv tio igen, vilket var bättre efter då fick jag sova lite!! :) nu sitter jag och ser på say yes to the dress :) vid 2 tiden så kommer freja och hälsar på. sen så ska jag baka ikväll, kanske en blåbärskaka :) och efter det så ska jag ut och springa. det känns rikitigt bra att vara ute och springa. så det är min dag :) hoppas att ni också har en underbar dag :) 
 
det är svårt att tänka sig att på måndag så börjar jag i 9:an :O men jag känner mig inte så orolgt för det, det känns bara spänande och lite konstig för om ett år så börjar i gymnasiet!! och det känns väldigt läskigt! 
 
något annat som känns jätteroligt är att curlingsäsongen snart börjar!! jag tror att den börjar i september och jag är super taggad!! har längtat så länge, för jag har saknat det och alla lagkamraterna! men snart är den här, jippi!! men det betyder också att vintern snart är här, vilket också är roligt för så kan man åka slalom och köra skotern. det betyder också att värmen försvinner!! :(  jag har inget imot vinteren, jag gillar vintern!,  men jag gillar sommaren också och värmen! önskar att det kunde vara sommar lite längre! 
 
see ya!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback