onsdag!

hej hej igår så hade jag match och vi vann med 5-3 så det var bra!men det har inte hänt så mycket(det är däför jag inte har orkat att blogg) men imorse så hittade jag världens finaste eye crayon! den är lila glitter aktig men så fin!! så jag har den på mig och vanlig masskara men den är så fin, köpt på oriflame men så fin!! ihelgen så är det div 3 i umeå ( ihösten så var det i skellefteå) vi har träning på lördag klockan 8 på morgonen, och första matchen är klockan 9. på söndag så är första matchen klockan 8 på morgonen, det är väldigt tidigt men jag hoppas att det kommer att gå bra för oss! sen så har vi yngre junior sm den 28 februari!! så taggad :D det kommer att bli jätte roligt i karlstad. men nu har jag inte så mycket mer att skriva, men jag måste plugga biologi har ju prov imorgon så vi hörs!:)
 
cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback