<3

Hej hej är hemma nu efter en underbar dag. Dagen började med att vi fot ut till stugan och tog på oss skoterkläderna och startade upp skotern, sen fot vi in till Bullmark och när vi kom ditt så var det hur många skotrar som helst. Det var ungefär lite över 100 skotrar där, ungefär som att vara i himeln, helt fantaskiskt. Sen så tog vi en korv där och kollade på när de som provkörde olika skotrar. Sen for vi tillbaka och när vi for tillbaka så for vi ett gupp, då for jag på vänster sida dynan och då lutade sig min bonus pappa till vänster så jag for av dynan och jag fick panik och hoppade upp dynan igen, jag lovar att jag såg mitt liv passera i revy. När vi kom tillbaka till stugan så körde min bonus pappa upp ett spår så att jag kunde köra (men egentligen så hade han inte behövt det för jag gjorde egna spår :D) så då körde jag( eller sladdade) i en timme ungefär innan vi skulle fara men grejen var ju att när min mamma och bonus pappa ville att jag skulle köra in i garaget så stod dem och vinkade i ungefär 3 varv mesans jag körde, jag såg dem inte och ett var stod min bonus pappa bredvid spåret men jag såg honom inte xD haha.sen for vi och åt en underbar middag hos Stefan och Maj, vi åt inbakad kött gryta med potatisgratäng och till efterrätt blev det crème brule med frukt :D super gott. Nu är jag hemma igen och chattar med en massa folk :) skriver mer imorgon :) hare gött

Ps skickar lite bilder som jag snabb tog idag :) söt katten på slutet :O))

Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback