måndag kväll

hej igen, kom nyss hem från träningen. det var en ganska lugn träning vi körde bara lite spel så det var bra, men jag har sjukt ont i ryggen vet inte vad som har hänt men just nu sitter jag i en massage stol och äter en  go' maka mums!!! men jag tänkte nu när jag har börjat om på nytt med bloggen så ska jag att det ska vara mer av en mode blogg med smink och så men jag kommer också att lägga upp vanliga bilder som jag har tagit så det blir en foto/smink blogg denna gång hoppas att det kommer att bli intressant och att jag fortsätter denna gång(förra gången så slutade jag så fort) men vi får väll se hur det går. men det var allt jag hade att säga ha en bra kväll =)
 
 
cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback