måndag =(

HEJ  jag har varit hemma hela dagen och bara sett på film, de var kul i början men efter typ 45 filmer blev det lång tråkigt. försökte att smsa med några men kom sedan på att de gick i skolan =O hoppsan. vi fick ingen tid på vårdcentralen fast mamma ringde typ 61 gånger =( men hon ska testa imorgon igen, hoppa att hon hittar någon för jag har sjukt om i ryggen (hjälp mej). men jag vet också att det kommer inte att bli bättre bara för att vi far ditt men jaja. jag saknar alla i skolan =( men jag hoppas att vi inte har så mykt läxa.skickar med lite bilder för jag har iknte så mycket mer att säga. see you later alligator =D
 
cecilia
gjorde en smoothy idag =)
känner mej väldigt taggad att prova dessa =) väldigt fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback