Söndag! :-/

Hej hej nu är jag hemma igen men jag har ont.dagen började med att jag for till kyrkan klockan 10:00 för att gå på gudstjänst, sen efter gudstjänsten så hade vi träff med konfa gruppen så då var jag i kyrkan tills 14:30 och efter det så for vi till vårdcentralen för att jag hade så sjukt ont i ryggen :( men jag kom nyss hem från vårdcentralen och de sa att det var inget som de kunde se som var fel, men jag o mamma ska på vårdcentralen igen imorgon. Men jag fick med mej hem lite värktableter så
Jag borde klara Mej ett litet tag men jag funderar på om jag ska ta ett varmt bad ikväll eller inte men vi får se. De var nog allt jag hade att säga, slänger med lite bilder :) hörs!

Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback