söndag :)

hej hej nu har jag komit hem från pappa och jag ska fara på damträningen ikväll längtar så för jag har inte tränat på en hel vecka. helgen började med att jag for till pappa i fredags och då satt jag med min lillebor och såg på film hela den  kvällen. sen på lördag så kom Amanda och vi hade sjukt roligt, det började med att vi pratadde om allt som vi hade missat för vi hade inte sett varandra på 6 månader :o sen så tänkte jag att vi skulle ta ett kort så jag kunde lägga ut den på insta men hon började as skratta så då satt vi och skrattade i typ 20 minuter  åt ingenting. haah sen gick vi till ica för att köpa godis och Amanda köpte godispengar som smakade som toapapper sa hon, hon är ju bara för gullig. sen så var vi med  fina Rayan som är bara för söt!:) han är 5 månader imorgon, jag kan inte förstå att han har blivit så stor. men men jag skriver nog mer ikväll fö snart så är det träning! jippi men vi hörs ikväll hej hej!
ps jag fick min muffin maskin som jag har längtat så efter, så jag har också bakat muffins ihelgen:)
 
 
cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback