tisdag!

hej hej det har varit en ganska lugn dag, var i skolan och just nu sitter jag och skriver en labbrapport till fysiken och det är väldigt svprt att komma på något att skriva, så jag tog en liten paus för att skriva här, har nyss skypat med hanna och om ungefär 2.5 timmar så har jag simträning:)(tjoohoo) men jag ska skriva ett inlägg sedan när jag kommer hem och då ska jag lägga upp några bilder som jag har tagit:) men det blev inget smink idag eftersom jag hade simträning.ja juste jag fixade min youtubkanal idag :D men jag länkar en här när jag har lagt upp min första video!:) jag har fortfarande ont i ryggen så jag vet inte om jag ska gå på träningen imorgon men vi får hoppas att det blir bättre.. snart!:) men jag skriver mer sedan ses!:)
 
ps skickar med några gamla bilder som jag tog för länge sedan!
 
cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback