torsdag =)

 hej hej, det har varit en ganska lugn dag förutom att jag for till vårdcentralen för min rygg de tog några blod tester och jag lovar att de tog ungefär 5 liter blod av mig!! det var första gången jag tog blodprover och det var jätte läskigt =o
men men vad ska man göra om man vill veta vad det är för fel på mig =9
men annars har det varit ganska bra, min sminknig se ut som följande: jag gjorde en romantic eye vilket är typ lite lätt rosa och ljus brun, jag tycker att det blev bra men kankse inte riktigt min färg =) ikväll så ska vi till ullis och fika men just nu måste jag gå och laga mat så jag skriver när jag kommer hem( hoppas jag) ses!
ps skickar med några bilder jag tog på skolan =)
 
cecilia

Kommentarer
Gabriella säger:

Ajjaj s:
Du ska inte spänna dig ^^ Det gör bara blåmärket större och ännu ondare

2013-01-24 | 18:44:32
Bloggadress: http://oneofmydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback