hemma igen

hej hej nu är jag hemma fast ändå inte utan jag är i fjällen,borgafjäll.jag kom hem från tallinn i fredags klockan 10.00 och klockan 20.00 samma dag så for jag till finland med en annan båt:) i tallinn så var vi gammla stan och i tv tornet, det var väldigt mycket som man kunde se därifrån. i tallinn köpte jag lyssande nagelack, jag köpte orange nagelack, om man håller nagellacket framför en lampa och sen går man in i ett mörkt rum så lyser dem och de lyser ganska länge:) den andra krysstnigen var en 23 timmars krysstning som man bara var på båten och man gick aldrig i land. vi kom till stockholm igen klockan 19.00 och då var det bara 7-8 timmars bilfärd hem till vännäs jag kom hem kockan 05.30 ungefär men jag kunde inte sova så jag satte mig i sovan och såg på tv för klockan 11.30 i dag så skulle jag till fj'llen(där jag är nu)men jag somnade ungefär 09.00 och sovde till mamma ringde och väckte mig:) men nu ska jag och  min kusin spela kort så vi höres:)
 
cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback