Natt:)

Hej hej,idag har jag varit med Jennifer vi hade photoshot i mitt sovrum och det var väldigt roligt,jag sminkade henne och mig själv sen tog jag kort på henne och det blev många fina kort men jag redigerade bara några och jag måste säga att det är väldigt roligt att bara sitta och redigera bilder:) men ikväll så har jag inte gjort så mycket,först så var Jennifer här sen så
Tänkte jag sätta på en film men jag kom mig aldrig för det så istället så har jag plattat håret,jag har fixat mina naglar och jag har fixat min smink låda och jag har hunnit prata med min syster som ringde ikväll och det var väldigt trevlig att höra hur hon mår och har det:)sen så har jag bara kollat runt på fb,instagram och twitter. Så jag tänkte gå och Nanna kudden för om några timmar ska man upp och fara til curlinghallen.imorgon så ska jag och mamma stå i caféet på curlinghallen,eftersom det är div1 i Umeå ihelgen,det kommer att bli jätte roligt, min tränare kommer att träna så då kan jag få se honom och hans lag spela:) sen på kvällen ska jag kanske vara med Jennifer och destinee om de inte ska göra något annat annars så får jag ta en lugn kväll hemma och se på film:)på söndag så ska jag och min kompis Malin till buberget,hon ska åka snowboard och jag ska åka slalom.det kommer att bli jätte roligt,jag har aldrig varit på buberget och därför kommer det att vara roligt men lite omväxling:) men vi hörs om några timmar.hejdå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback