torsdag:)

halo, jag vet att det inte är torsdag idag men det går inte att blogga från min mobil :( så nu tänkte jag berätta om min torsdag, i torsdag så hade jag och mamma en mor och dotter dag. det är väldigt roligt, dagen började med att jag och mamma for på wilma för att fixa våra ögonbryn och ögonfransar :) det gjorde inte lika ont som förra gången jag gjorde ögonbryna:) sen gick vi till busstationen för att btya kort men det var en sjukt lång kö :o så vi gick på bio istället med mammas kompis och hennes son Adam, vi såg röjr ralf, den var helt ok för att vara en barnfilm. sen så var dagen slut. men det var en helt otrolig dag :)sen i helgen så har jag varit hos min pappa och jag har mest varit med Rayan och inte gjort så mycket, jag bakade en äppelkaka men det var nog allt.det var ju melodifestivalen i lördag och jag hejade inte på någon men jag hoppade att anton skulle vinna men robin är helt ok:) sen så kom jag hem idag och när jag skulle öppna dörren så var den låst och ingen var hemma, jag hade ingen nyckel så jag fick sätta mig i trapphuset och se på netflix tills mamma och ralf kom hem, men det var helt okej golvet kanske inte var det mjukaste men det var alright!:) nu så håller jag på att baka flower power muffins till träningen imorgon, så jag måste gå nu ses!
ps. imorgon börjar praon, jag ska praoa på cafe victoria:)
pps. jag fick två sminkboxar av mamma idag:D så lyckligt:)
ppps. lagade middag idag, pasta och korv:)
 
cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback