Hej!

Hej hej igår så var jag på min första simträning och nu har jag världens träningsvärk vilket inte är så kulmen det var kul att börja simma igen<3 jag var också hos min sjukgymnast så jag har träningavärk från det också:-/ men idag så har jag sov morgon så jag börjar först vid 09:35 vilket är bra sen så kom jag på att vi inte går i skolan imorgon så vi ska lämna in våra matteläxor idag vilket jag först kom på i morse men eftersom jag jag var hos tandläkaren idag igen klockan 08:30 så var jag på skolan väldigt tidigt så jag han göra den jippi :-) men nu har jag inget mer att skriva om så jag ska nog sluta skriva nu men ikväll så ska jag se titanic i 3D med olivia så jag skickar med en bild på titanic <3 men jag skriver mer efter filmen hejdå :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback