En vanlig lördag:)

#uggling :)

Fun with eyeliner :)

RAYANS FÖRSTA FÖDDELSEDAG!!!

hej idag den 28 augusti är det rayans första föddelsedag:) han är i marooko så jag kan inte fira den med han, men när han kommer hem så ska det firas!! :D grattis grattis underbara lillebror!!!! <33

stan

oj va dålig jag har varit på att skriva... om en timme eller så så ska jag på stan och möta jennifer, vi söker prao plats:) hoppas att vi får en!! :D ses!

Skolfoto:)

Fett taggad till skolfotot!! Alla andra åren så har jah sett it som ett troll, men i år kommer det att bli fint!!:)

victoria secret :)

alla mina victoria secret :) 12 st

haul, hm, gina, make up store, kappal, carlings :)

hej hej kolla på dden ! :D

med mig och jennifer :)

Baka?

Ihelgen så har jag bakat bullar två ggr och chocklad muffins och citron muffins:) mums!

To ö-vik :)

busbil :)

idag så har jag, mamma och ralf varit i ö-vik och hämtat vår nya husbil!! :D super fin!! :D så exalterad!!! ( koommer en video snart) :) ses!

Naglar:)

Skola..

Vi ska ha biologi snart..:/

skola..

idag var första skoldagen... inte så taggad, vill ha längre sommarlov:) men det var en lugn första dag, vi började 09:30 och sen hade samling i matsalen, sen pratde våra metorer och efter lunchen så hade vi typ en tipspromenad då man gick runt med 7:or och 8:or :) sen slutade vi. efter skolan så fljde jennifer med mig hem och vi såg på en film och pratade och hade trevligt:) imorgon och resten av året så är det skola...ses!

jennifer!!

jennifer är så grym!!! i föddelsedagspresent av henne fick jag victoria secret stawberrys and champain <av henne :D tack sååå mycket!! :D

Chill dag:)

Kol just hem från kyrkan och nu ska jag bara se på film hela dag för det är sista sommarlovsdagen!!!:( sen ikväll ska jag ut och springa :) ses

fredag :)

nu är det fredah och sista sommarlovs dagen.... :( men ikvll så ska jag, destinee, amanda och tova :) det kommer att bli jätteroligt! ska baka lite tills ikväll och så, sen så ska destinee komma och hjälpa mig ta med greher som vi ska göra :) men vi ses snart. nu ska jag se på glee :P

❤❤😘😍

Kvälls fika ❤

kvälls spring

hej hej kom just hem efter en lite spring tur:) sprang ungefär 1,8 km på 20 min :) vilker jag tycker är ganska bra eftersom det är andra gången jag springer :9 mitt mål är att springa 1,5 under 10 min :) så jag ska ut och springa imorgon bitti innan jag far till stugan med några kompisar och fira min föddelsedag : så det kommer några ( många bilder) på lördag och sönag :) nu ska jga se på carrie daire så ni får ha

det så bra så ses vi!

Sminkvideo :)

No mirror makeup challange!

torsdag :)

hej hej idag tänkte jag ta en sov morogn eftersom sommarlovet snart är slut... men ändå vaknade jag halv 7 imorse och var jättepig... så jag somnade om  och vaknade halv tio igen, vilket var bättre efter då fick jag sova lite!! :) nu sitter jag och ser på say yes to the dress :) vid 2 tiden så kommer freja och hälsar på. sen så ska jag baka ikväll, kanske en blåbärskaka :) och efter det så ska jag ut och springa. det känns rikitigt bra att vara ute och springa. så det är min dag :) hoppas att ni också har en underbar dag :)

det är svårt att tänka sig att på måndag så börjar jag i 9:an :O men jag känner mig inte så orolgt för det, det känns bara spänande och lite konstig för om ett år så börjar i gymnasiet!! och det känns väldigt läskigt!

något annat som känns jätteroligt är att curlingsäsongen snart börjar!! jag tror att den börjar i september och jag är super taggad!! har längtat så länge, för jag har saknat det och alla lagkamraterna! men snart är den här, jippi!! men det betyder också att vintern snart är här, vilket också är roligt för så kan man åka slalom och köra skotern. det betyder också att värmen försvinner!! :(  jag har inget imot vinteren, jag gillar vintern!,  men jag gillar sommaren också och värmen! önskar att det kunde vara sommar lite längre!

see ya!

föddelsedag :9

firade min föddelsedag idag även fast det var en vecka sedan :) av mamma och ralf fick jag pärllor.nål,tråd,en jacka och tre victoria secret body mist :) av annie,sigge och stefan så fick jag en hårklämma, skosnörren och en klocka sokm är en ring :) av danieela och amanda fick jag ett gosedjuur, en teckning ohc en bakform :) var även hos salma idag och fick min victoria secret flaskor :) så nu har jag 11 st flaskor :) ha en grym kväll! nu ska jag se på film :)

onsdag :)

idag så vaknade jag vid 8 och har bara slappat nu på morgonkvisten. och nu ska jag fixa mig och sen dra till tandläkaren och i eftermiddag så kommer annie och patrik och i kväll kommer daniella och amanda och så ska vi fira min föddelsedag :9 see ya

HEMMA!!!

HEJ NU ÄR JAG HEMMA IGEN!! :D det känns både skönt att vara hemma och tråkigt... jag har haft en underbar vecka och en underbar fösselsedag!! jjag måste åka tillbaka nästa år! jag fyllde år i onsdag, 7 augusti. och då sjung typ 600 männsikor för mig på solvenska, engelska och svenska. sen på kvällen så sjöng några andra för mig på polska,tyska och frankrike.. så jag fick höra grattis på föddelsedag på 6 olika språk. :D sen nu när jag kom hemma idag så kom sigge och vi åt tårta pch jag öppnade några packet :) av mamma och ralf  fick jag sheeer love forbidden :)  ska öppna resten imorgon :) ses...

påväg hem:(

hej hej asså det har varit en underbar vecka!! och jag har haft så roligt!! önskar att vi kunde stanna längre!! kommer verkligen att sakna det här stället :( jaja nu är vi i alla fall på väg hem, 2 dagar i buss... kommer bilder och mer om vad jag gjorde här när jag kommer hem :)

taizé

hej hej nu borde vi vara framme i taizé och under den här veckan så kommer vi att få leva på ett kloster tillsammans med 5000 andra personer :) gå på gudstjänster osv:) det kommer att bli en helt otrolig upplevelse som jag kommer att komma ihåg i resten av mitt liv:)
detta kommer nog vara det sista blogginlägget som jag skriver( för jag har skrivit dom här inläggena innan jag for) för vi har iinget internett och mim mobil är inlåst :) men vi får höras på hemvägen :)

färja :)

idag kommer vi att åka färja från svergie till tyskland och på färjan så kan man bada, äta lunchbuffe och sova i hytter !! :D tänk att vi kommer att vara framme imorgon :) det kommer att bli så roligt!!

buss resa:)

assså jag har inget imot att åka buss men om man ska åka buss i 2 dagar så kan det bli lite drygt... jag tror att vi ska äta middag snart :) och det känns så roligt att vi äntligen ska fara till frankrike och taizé!

taizé resa :)

hej idag far jag till taizé och jaga kommer vara där i 11 dagar, resan tar två dagar ner( i buss) och två dagar hem:) så vi kommer att vara där i 7 dagar :) vi far klockan 13.00 idag :)
jag vaknade nyss, eller halv 11 och då duschade jag. nu sitter jag och äter mmin sista frukost som 14-åring hemma :( för nu r det 5 dagar kvar tills jag fyller år :)

sminkbord<3

hej idag så monterade min mamma och ralf upp mit sminkbord!!/skrivbord!! :D så sååå glad just nu!! det är vitt och har rosa hyllor och rosa ben:) mer bilder kommer sen :)