helgen

hej hej det är jag igen, ihelg så har jag varit hos min mormor och då så kom mina kusiner och hälsade på det var kul jag tog typ 200 bilder på dom=)  dom är så fina och det var väldigt kul att ta kort på dom. Vi gick till dockstaskolan så fick dom åka rushelkana och gunga och hoppa från staket men jag fick några riktigt fina bilder på dom som jag tänkte lägga ut=D sen så har jag köpt en bling bling mus den har rosa och vita stenar och den lyser blått!!!!!!!! det är den finaste musen jag någonsin har sett =) men imorgon så är det majbrassa och grillning som gäller vi fårr också besök av ullis och petter och adam så det blir kul! också är vi ju lediga på måndag och tisdag så det blir skönt jag  vet att jag inte har bloggat på jätte länge så jag tänkte lägga ut lite påsk bilder också men jag hoppas ni har en bra sista april och fortsätt att läsa min blogg<3 hejdå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback