lite bilder<3

hej hej jag hade lite tråkigt så jag tänkte skriva lite, idag så har jag varit på skolan och hos tandläkaren för att spänna min tandställning. jag har också tagit bort mitt läkörhänge som jag hade i vänster öra, fast det gjorde ont att ta bort det =-/ mitt öra<3
sen så tänkte jag skicka med några andra bilder också, så det blir lite blandade bilder<33
här är jag när jag har varit på the studio, jag tyckte att det blev ganska bra <3
det här är också en bild från the studio, som jag blev väldigt nöjd med=)<3
den här bilden tog jag när jag var på väg tillbaka till stockholm från helsinfors, finland jag hade köpt kläderna där, min farmor trodde att tröjan var en kjol, det gjorde jag med sedan förstog jag att det var en tröja=D
det är den rosett=O det här gjorde min bonus mamma på båten till riga,lettland.jag tycker att det blev ganska fint<3
men nu så ska jag sluta på hejdå, ses snart<33
det är en rosett=O det här gjorde min bonusmamma på båten till riga, lettland. jag t
mitt hår är som en rosett =O det hä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback