fredag

hej hej idag var jag på skolan? haha aa men när jag kom hem så gick jag och jennifer ut och fotade till k-ung tävlingen och jag tror att jag fick min bild men nu måste jag bara redigera bilden :) men det blev många bra bilder som jag ska fixa till och lägga ut:) sen har jag damsugit hela lägenheten( känner mig stolt!)och snart ska vi äta ( hoppas jag) sen tror jag bara ska ta det lugnt och se på film eller något:) åhh... jag längtar så till imorgon, först på morgonen så ska jag och Ralf ut och köra skoter och sen på kvällen har vi avslutning på curling, även fast det är några veckor kvar tills vi inte kan spela mer:/ det kommer att bli så rastlöst när jag inte kan spela curling mer plus att man inte kommer att träffa kompisarna lika mycket:/ men vi får väll dra ihop något under sommaren:) hej för så länge:)
p.s kolla va fint jag och hanna la upp vår mat på hemkunskapen
pps. lägger på några bilder från påsk:)
 
cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback