onsdag

hej hej, oh gud om en vecka så har jag typ världens största musikprov man måste kunna över 100 grejer:O liksom va? det är sjukt mycket.. men om jag börjar plugga ikväll så kanske det kommer att gå bra. idag på skolan så hade vi kemi som sista lektion och fi fick sluta efter 15min och så slutade vi 45 minuter tidigare:)
när jag kom hem å började jag baka snoddas, när jag hade bakat de så tänkte jag att jag skulle baka någonting mer och då sökte jag på internet och sen hittade jag ingenting så då tänkte jag men jag kan ju baka créme brulée ochdet gjorde jag:) ( fast jag var tvunge att gå till ica och köpa lite grejor som vi inte hade hemma) så snart får vi besök så så ska vi fika:) höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback