söndag

hola! idag är det söndag och min syster och hennes pojkvän ska komma idag och hälsa på,min farbor ska också komma. så då är det dags att baka, jag tror att jag ska baka äppelpaj och chockladbollar och kanske syltkakor men jag vet inte:) men de kommer först vi halv sex så jag ska baka om ne stund. jag sitter fortfarande i min pjamas och njuter av att det fortfarande är helg:) tror nog att jag ska fortsätta se på serien , secret life of the american teenager, jag tycket att den är så sjukt bra, egentligen så är jag på 5 säsongen men jag ska se om dem så nu är jag på andra:) men vi höres sen hare bra! 
 
cecilia

Kommentarer
Salma säger:

Lägg ut bilderna som du och Jennifer tog!:)

Svar: det var bilder som jag tog till k-ung tävlingen så jag vet inte om jag ska lägga ut dem, men jag kanske kan lägga ut någon bild:)
cecilia fransson

2013-04-14 | 16:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback