torsdag

hej hej igår var den längsta skoldagen och sen på kvällen skulle jag till kyrkan för komfa träff:) allt gick bra och så och sen när jag kom hem fikade jag osv. sen när jag skulle gå och tvätta bort sminket så tog jag med mig min telefon och när jag skulle gå ut ur badrummet så föll min mobil ut ur sitt fodral och in i dörrkarmen och baksidan sprack och vi tror att displayen har gått sönder':(( så nu är den inne på laggning och jag blev jätte ledsen:'(( men en sak var bra.. att saik tog guldet efter 4 raka segrar!:))mm men det var min torsdagkväll..
p.s vi hade 2 och en halv timmes håll och då bestämmde jag, hanna, destinee,kajsa och inga att vi skulle gå hem till mig,så vi åt nuddlar och snoddas.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback