lördag<3

hej, glömde skriva igår men igår så bakade jag och jennifer kladdkaka, chocklad muffins med jordgubb och apelsin smak och en äppelaka ( jennifer gjorde kladdkakan och jag gjorde muffinarna och äppelkakan:) sen gick vi ut med destinee och sara, vi gick på ica och pratade osv. men idag har jag också varit med jennifer, vi såg på masterchef juniot jag blev väldigt sugen på kyckling... konstigt.  de som tävlar är typ 9-12 och de är sjukt duktiga :o sen gick vi på ica med hennes familj och sen gick jag hem och åt mat:) men klockan 8 så ska jag och jennifer ha tjejkväll, vi ska ha knyttkalas jag ska ta med muffins och kladdkaka och hon ska ha popcorn,dricka och godis!:D det kommer att bli jätte roligt.plus att vi ska se på melodifestivalen. men just nu så sitter jag har och lyssnar på ''when I look at you'' av miley cyrus, vet inte varför jag tycker att den är så bra,den är liksom avkomlande man släpper omvärlden eller någonting sådant... :? juste jag skypar med hanna också:) men jag skriver mer ikväll see you!:)
 
cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback