sjuk:(

hej hej idag är jag en liten sjukling:( jag bara hosta och hostar, jag bestämde mig (eller mamma bestämde) att jag skulle ligga i sängen idag. men som vanligt så har jag två prov iveckan, franska och so. som jag måste plugga till. på so så har vi prov på islam och vi ska skicka in två frågor  i förväg, antisemitism och islamofobi, jag är klar med antisemitisemen och jag har bara kvar islamofobin men det står ju så mycket om islamofobi så jag vet inte vad jag ska skriva :( men det är bara att läsa på.... hoppas att jag mår bättre imorgon för jag vill inte vara sjuk iveckan då vi har två prov och friluftsdag på onsdag! så jag måste bli frisk
ses senare
 
cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback