första måndagen på vårterminen =)

halo, nu var det länge sedan jag skrev något men jag tänkte att jag skulle börja blogga  igen =) tjoohooo. men idag har det varit en väldigt kall dag, vi hade skridskor och det var typ ingen som visste om det så jag hade bara fingervantar och vanliga sockar på mig så jag tror inte riktigt att jag lever. ni vet när man har tappat känslen och när den kommer tillbaka så har man hur ont som helst och det man vill bara dö av smärta, så jag fick låna jennifer tjocktröja och vantar, så jag såg ut som en eskimå =D hihi. annars har det varit en ganska lugn dag har haft ganska ont i ryggen men jag hoppas att det släpper snart. har snart curling träning så jag har gjort kyckling i brunsås till middag och nu sitter jag o lyssnar på ''one day/reckoning song(wankelmut remix)'' vet inte varför jag tycker att den är bra men aa.nu har jag inget mer att säga men jag hoppas att det är någon som faktiskt läser det som jag skriver =D men hoppas kan man ju alltid. men eftersom jag har varit borta så länge så tänkte jag lägga upp lite bilder som jag har tagit. men vi får höres 
 
cecilia
 
p.s jag lägger ut lite olika bilder typ på min lilebror, hans första jul, lite bilder på mej själv och så =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback