Helg<3

Hej hej kom nyss hem från skolan och det är äntligen helg, ska på skoterträff i bullmark och på damträning i curling och ikväll ska jag vara med destinee och jennifer :D det har varit en ganska bra dag förutom att jag har haft sjukt ont i huvudet :( men gud va skönt det ska bli med helg. Imorse så sminkade jag typ en silver brun sminkning och masskara o väldigt lite eyeliner :) har inte så mycket att säga men denna här veckan har gått väldigt fort och det är ju bra :) har varit på alla för jag ville att de skulle skriva vad de ville föra på frilufsdagen eftersom jag är klassrådrepresentant så fick jag ta hand om det och jag fick alla att skriva på :D happy girl. Men jag har inte så mycket att skriva så vi hörs ikväll eller imorgon :) hare gött

Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback