Så trött

Hej hej idag är det tisdsg och idag så slutsr vi klockan 13:30 och börjar 08:00
Så jag ska snart gå men jag tänkte bara säga vad jag skulle ha för smink :) jag tänkte köra på en väldigt naturligt och en enkel sminkning. Jg börjar med stt ta på mig fondation och sedan så tar jag på lite vit på ögonlocket och svart längst ut som en trekant på ögonlocket, sen tar jag bara på masskara och bortstar ögonbrynen. Jag tycker inte att man måste ha så mycket smink i skolan men det är lite kul om man har lite :) sen ikväll så är det öppet hus på min skola och jag måste sitta vid något bord med elevrådsstyrelsen, vi ska egentligen inte göra någonting förutom att sitta där. Men vi får höres senare nu måste kag gå o sminka mej:) vi höres

Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback