söndag fortfarande...

hej hej olm hem från damträningen för ungefär 40 minuter sedan, så jag har ätit middag. har väldigt ont i ryggen från träningen men man ska inte klaga, curling kan vara det bästa som finns<3 men men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu kanske ska rita men jag förra gången jag ritade ( ritar med min ritplatta på datorn) så glömde jag att spara så det var väldigt tråkigt, för den blev riktigt :( men jag kanske ska rita den igen? vem vet.men jag läntar tills imorgon för då äre träning igen och sen så ska jag försöka klämma in en extra simträning i veckan elr nästa vecka, jag vet inte eftersom jag oftast har curling måndag,tisdag,torsdag och simning på onsdagar men jag tror att jag tar det en tisdag eller torsdag. men nu har jag inte så mycket att skriva så då säger jag hejdå! vi ses imorgon :)
 
cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback