Torsdag

Halo nu har jag varit i kyrkan och varit på högmässa :) elevens val och jag har data så vi ska göra en film, den ska handla om en unge som äter andra barn och han ska leva på skolan och vi tänkte filma i en kulvert alltså en kälare under en kälare och vi gick ditt för att kolla idag och det var ganska läskigt och det var sandgolv där själv klart så är jag klumbigast av oss alla för man var tvungen att huka sig om man skulle gå där och sen kunde man gå rak, jo vad händer då så klart så ska jag slå huvudet i någon metal grej :( så det gör ont i pannan ända ner till ögat :/ buhu men det är inget att vara sur över på komfirmationen så fick vi spela upp små teatrar för varandra och det var roligt eller det var en historia som man skulle göra om till nutid och det gick ganska bra jag spelade en fjortis flickvän till min hen vän :D men jag skickar några bilder på källaren under källaren till er men det kommer inte att vara så bra kvalité för jag tog dom med min mobil men det får dugga ha de gött :D

Cecilia

Ps ni måste vrida på er om ni vill se på bilderna för ipaden hatar typ mej :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback