måndag

hej hej idag så vaknade jag vid 12 och då åt jag och duschade:) sen så började jag städa mitt rum för jag skulle möblera om det och så. vid 16.00 ( och då hade jag städat i 4 timmar!!!!) så började vi flytta möbler( tanken var att jag skulle städa hela veckan och i slutet av veckan så skulle jag flytta möbkerna) men nu har jag flyttat möblerna och det ser helt annorlunda ut här!:)men om typ 2-3 veckor så får jag mitt nya sminkbord!!(tror jag :) sen så for jag till jennifer och vi skulle möta destinee vid bräntis :) så jag har varit med destinee,jennifer och ebba ikväll :) jätte roligt! sen träffade vi också c.o, robert och alexander :) men nu ska sätta på en film :) hare gött!
p.s soorrry för att jag inte har lagt ut någon haul video men jag har inte pallat att redigera den, men jag ska försöka gööra det imorgon :) hejdå:))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback