On the road

Hejsan, jag vet att jag inte har skrivit på fem hundra år!!! Men det är svårt nu när man är på semester:) men det ska bli bättre! Just nu sitter jag i bilen påväg till mårbacka:) som vi ska gå till imorgon :) igår var vi i Orsa på deras björnpark, deras isbjörnsbjörn avdelning är den största i hela världen!!🐻 Men igår regnade och åskade det..inte najs,, men idag är det strålande sol så vi ska sola bör vi kommer fram:) sen har vi varit på dollar store idag där jag inte köpte så mycket men lite köpte jag,som jag kan vissa sen:) men nu ska jag sova!! För vi gick upp vid 8-8:30 idag :o juste jag har verkligen börjat gilla miss Li. Jag var på skullefesrivalen ihelgen och så var hon där och sen dess har jag lyssnat på henne, just nu lyssnar jag på "här kommer natten" ahh gillar verkligen henne men vi höres :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback