söndag:)

hej hej igår så var jag på curlinghallen från 14.00 till 17.00. jag och min mamma skulle stå i cafeterian och sälja mat och fika till hungriga curlingspelare:) sen så kom malin ditt så då sa jag åt henne att hon skulle stå med mig där. jag och malin hade hand om kassan och det var väldigt roligt att ta pengar;) se när vi skulle fara hem så började ralf köra åt fel håll och jag undrade vars vi skulle men mina föräldrar ville inte berätta det för mig :/ men då vissade det sig att vi skulle äta på en kina resturang :D och det var väldigt gott! sen när vi for hem så kom jennifer över och vi visste inte vad vi skulle göra:/ så vi började skypa med en massa folk, sen så tänkte jag att vi skulle se en film, men jennifer visste inte vad hon ville se så jag tänkte vara snäll och sätta på en justin bieber film(så snäll jag är!) så vi såg på justin bieber- rise to fame :) och den var......ja den var väll sisådär eftersom jag inte gillar justin bieber så satt jag och flättade jennifers hår, hon låg i min säng och jag log på golver:) men jennifer gillade den och det var väll bra. sen när hon gick hem vid 23-tiden så tnkte jag se på en film som justin bieber inte  var med i:) så jag såh på filmen LOL men miley cyrus och demi moore, den var väldigt bra och en film som jag skulle kunna tänka mg att se fler gånger. men om ungefär 10 minuter så kommer malin och då ska vi fara till buberget, jag ska åka slalom och hon ska åka snowboard:) det kommer att bli jätte roligt och jag har aldrig åkit  där och därför kommer det att bli roligt med en annan backe att åka i:) men skriver mer ikväll eftersom jag borde göra mig iordning nu..vi ses!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback