tallinn

hej hej om ungefär 25 minuter så kommer min pappa och hämtar mig, då ska vi bila ner till stockholm och imorgon klockan 17.00 så går färjan över till Tallinn. jag, min pappa och min lillebror Rayan till Tallinn, det kommer att bli jätte roligt plus att jag har påsklov nu för jag kommer inte att vara på skolan onsdag eller torsdag :D vi kommer att komma hem på fredag kväll och sen söndag morgon så kommer mamma och hämtar mig hos pappa och då ska vi till fjällen. åka slalom hela veckan...helt underbart <3 till fjällen kommer min mamma, jag , min bonuspappa Ralf och min kusin Alexander att åka. det kommer att bli super roligt. detta kan lätt bli den bästa veckan på länge:) see you later!:)
ps. jag bakade lite idag så att Ralf och mamma inte skulle sakna mig så mycket :)
cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback