måndag:)

hhej nu väntar jag och mamma på att bullarna ska jäsa:)det har varit en bra dga och när jag kom hem så såg jag en post avi och jag trodde att det var min kläning som hade kommit så ag blev ju förstos asglad men det vissade sig att min bonuspappa hade beställt en ny skrivare, så jag får nog vänta tills nästa måndag innan min kläning kommer:/ jag tappade en kniv på min fot men som tur var det baksidan som landade på mmin fot men jag kommer så att få ett blåmärke där:( det känns så konrigt att det inte kommer att  vara några fler currlingträningar förren hösten, ännu ett tecken på att det är snat vår:)typ 37 dagar kvar:)nu äre 6 min
uter kvar till bullarna ska jäsas ut så vi ses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback